16.05.2018

Disponibles els tiquets per al Sopar de Cloenda 2017-18

El dissabte 16 de juny, la Fundació Unió Esportiva Vic organitzarà un sopar de cloenda per acomiadar la temporada 2017-18. Aquest tindrà lloc a les instal·lacions de l'estadi Municipal de Vic, a partir de les 21h, i se celebrarà a l'aire lliure.

El menú per a adults, que tindrà un cost de 12€, inclourà un primer plat d'amanida de pasta i un segon de botifarra acompanyat amb patates i allioli. També oferirà pa, beguda, postres i cafè. En el cas dels menors d'11 anys, podran optar a un menú infantil per un cost de 8€ que inclourà una amanida de pasta de primer, salsitxa de pollastre amb patates de segon plat, a més de pa, beguda i postres.

La Fundació també ha contemplat l'opció d'oferir menús per a celíacs i vegetarians. Aquesta opció la podeu demanar en el moment d'adquirir els tiquets. Aquests es podran comprar a les oficines del club en horari de 5 a 8 de la tarda. El termini per apuntar-se és el dimarts 12 de juny.

A banda del sopar, a partir de les 18h s'organitzaran diverses activitats per a totes les edats. A més, des de l'entitat us oferim l'opció de comprar una llumeneta -amb un cost de 2€- per participar en un sorteig dels següents productes: un ordinador portàtil Lenovo Essential V110-15ISK, un telèfon BQ Smartphone Aquarius U (16+2GB) o un Hoverboard Balance 8. Aquests productes són gentilesa d'un dels nostres patrocinadors, Deteinco Ticlogix.

Les llumenetes es podran comprar en horari d'oficina i se sortejaran el mateix dia del sopar. En cas que el guanyador no hagi pogut assistir-hi se li comunicarà el premi el dia següent.

Per a més informació us podeu adreçar a les mateixes oficines de la Fundació UE Vic o als següents telèfons de contacte:

-Ester (696 145 329)
-Sagi (657 628 441)