04.05.2018

Espectacle assegurat

Dos clàssics del nostre futbol es citen aquest diumenge al Municipal en un duel que promet bon joc i dos equips a la cerca dels tres punts. Amb el tercer lloc de la classificació en el punt de mira, els homes de Xevi Melero i Rafa Rodríguez batallaran com sempre per oferir una altra victòria a l'afició.

Després de fer l'impossible per aconseguir apropiar-nos de la segona posició en l'engraellat, toca passar pàgina i afrontar els quatre últims compromisos amb la màxima il·lusió i ambició per acabar el més amunt en la taula classificatòria. Hem donat la cara durant tota la temporada, i només factors incontrolables i externs ens han allunyat del premi que hauria suposat disputar la promoció a Tercera Divisió. Amb pràcticament tots els efectius disponibles -llevat de Ramonet i Oriol Espina-, ens espera un xoc lluït contra un rival que ha d'acabar d'assegurar la permanència a la categoria.

Amb Àlex Martínez a la banqueta, el Júpiter ha ofert la seva millor versió de la temporada. De fet, els grisgrana encadenen tres victòries consecutives i han sabut jugar amb la pressió del descens durant diverses jornades. Conscients, però, de la importància d'aquest tram final, els de La Verneda necessiten puntuar a Vic per no recaure en mal moment, sense marge de maniobra. El Júpiter ocupa l'onzena posició, amb 38 punts, i ha aconseguit capejar el temporal i avistar la riba de la calma. Tres tècnics en una sola temporada per un equip que acabava de descendir de Tercera Divisió i que teòricament apirava a tornar per la via ràpida a categoria nacional.

Tots dos equips plantegen un futbol sense complexes i ofensiu, fet que ens depara un matx a priori molt atractiu i obert. En el partit d'anada, un solitari gol de cap de Gerard Enrich a la sortida d'un córner decantava el partit a La Verneda a favor del Vic.

Com és habitual, tindreu tota la informació puntual del partit a través del compte oficial de Twitter. Si voleu gaudir d'un dels clàssics del futbol català, teniu una cita ineludible aquest diumenge al Municipal. #SomUEVic