30.04.2018

Malgrat tot, no marxem de pont

Més d'un -vist el que va passar ahir a Cardedeu- deu tenir ganes d'esbargir-se i marxar de pont de l'1 de maig amb família o amics i oblidar-se del futbol durant unes hores. Reacció lògica i ben comprensible, després d'analitzar les imatges difoses aquest matí sobre el penal inexistent que ens va privar d'un triomf més que merescut. Per sort o per desgràcia (això sempre és difícil de predir), demà tenim un altre partit: el ja famós partit suspès contra el Sant Cugat.

Sense temps per assimilar -si és que es poden arribar a pair- certes decisions dels estaments arbitrals, el Vic intentarà fer net amb una victòria contra un rival que sembla haver trobat el camí cap a la salvació. Després de reforçar la plantilla, Joan Garcia, tècnic santcugatenc, ha aconseguit que els seus agafessin prou confiança per sortir del descens. El Sant Cugat no perd des del passat 4 de març contra el Llagostera B i ha anat trenant una sèrie d'empats i victòries que li permet somiar en la permanència. Dissabte passat, s'imposaven a La Jonquera per 1-2.

Pel partit de demà, Xevi Melero i Rafa Rodríguez no podran comptar amb el concurs de Peque -qui va veure la vermella directa ahir al final del partit-, però recuperen Héctor, absent en els dos últims compromisos. Cada partit és una història diferent, i ara l'objectiu de l'equip passa per sumar els 15 punts que queden en joc i aïllar-se de les polèmiques arbitrals que tant mal ens han fet al llarg de tot el curs.

Com sempre, podreu seguir el partit en directe pel compte de Twitter del club. #SomUEVic