27.04.2018

Primera parada: Cardedeu; correspondència: tot

Fent honor a l'1 de maig, el Vic té més feina que mai aquest cap de setmana de pont. En 54 hores, afrontem dos duels claus per mantenir la flama ben encesa. Per aconseguir-ho, però, cal anar pas a pas i ser perfectament conscients de la dificultat de tots els duels des d'ara fins a finals de curs. El proper dimarts, recuperem el partit ajornat contra el Sant Cugat, però abans tenim un altre xoc complicat a Cardedeu.

Els vallesans són avantpenúltims, en zona de descens directe a Segona Catalana. Malgrat les bones formes demostrades, la irregularitat dels de Jordi López no els ha permès arribar en aquest tram decisiu amb el coixí de punts desitjables. Fa dues jornades, perdien un partit molt important a casa contra el Banyoles -un rival directíssim- per 0-2, resultat que feien menys dolent diumenge passat a Castellar, on patien també de valent per desfer-se del cuer (1-2). Tot i la situació crítica del Cardedeu, el rival disposa d'homes molt incisius en zona atacant, com ara Gerard Beltran (autor d'onze gols) i Arnau Fortuny.

Després de l'èpica demostrada en la victòria contra la Fundació Grama, els homes de Xevi Melero i Rafa Rodríguez respiren alleujats perquè recuperen efectius, fins a quatre: Robert, Espina, Fredi i Isma tornaran a la convocatòria després de complir partit de sanció, mentre que Héctor no hi serà per motius laborals. 16 homes, doncs, en total, per intentar conquerir un Municipal de Cardedeu on els locals hi han perdut fins a set perduts fins ara.

En el partit d'anada, el Vic s'imposava per 3-1 amb un doblet de Peque i un gol d'Espina. Com sempre, podreu seguir amb detall tot el que passi aquest diumenge a partir de les 12h pel nostre compte de Twitter. #SomUEVic