22.04.2018

Èpic

Victòria èpica. No ho podem resumir de cap altra manera. El Vic ha fet el que cap equip havia aconseguit fins avui: derrotar la Grama lluny de Santa Coloma. El dia en què més contratemps s'havien acumulat, per dissort vigatana, de nou ha sorgit la flama inextingible que fa que que aquest equip tinguit quelcom de màgic i especial.

Les nombroses baixes han condicionat l'onze inicial vigatà, que malgrat tot s'ha mantingut ferm en les seves possibilitats i ha plantat cara a un líder que arribava amb tota la pólvora. Els primers compassos han estat més aviat apagats, amb poca brillantor i un ritme baix, però amb el pas del minuts la Grama s'ha anat allargassant i ha trobat en un contracop el premi: Buba ha superat Reig en una jugada ràpida en què la defensa no ha pogut evitar el gol. Quan semblava que la primera part, acabaria amb domini visitant, una gran jugada entre Peque i Ignasi ha finalitzat amb una centrada al cor de la petita, on Eloi ha pescat la bimba i l'ha enviat al fons de la xarxa.

A la represa, el trio arbitral s'ha vist reduit a dos, per una indisposició del col·legiat principal, qui havia rebut una topada fortuïta amb un jugador visitant a la primera part. Amb aquesta peculiaritat, el Vic ha llegit bé el partit i ha sabut dosificar les forces, conscient que no disposava de gaires municions de reserva a la banqueta. Sense complexes, hem sabut combinar i triangular, i al 66' arribava el premi en forma de jugada col·lectiva que habilitava Peque dins l'àrea. El 8 vigatà ha creuat perfectament la pilota davant Texeira i posava el 2-1 al marcador.

La Fundació Grama ha començat a moure banqueta i ha tingut ocasions clares a botes de Cristóbal i Buba, però avui hem tingut la sort que altres dies no hem tingut. En plena carrera cap a l'afegit, una contra llançada ha possibilitat que 'Sua' controlés una pilota dins l'àrea i batés per sota Teixera de nou. 3-1 i la proesa es feia realitat.

El partit moria amb un penal molt polèmic a l'àrea vigatana que Reig ha aturat a Cristóbal de forma magistral. 47 punts i una lliçó de solidaritat entre companys i fe en la victòria. Diumenge que ve, a Cardedeu, en buscarem una altra. #SomUEVic