03.12.2015

La Fundació UE Vic recapta 80 quilos d’aliments per a El Tupí de Vic

La Fundació Unió Esportiva Vic ha recaptat una vuitantena de quilos de productes bàsics d’alimentació que donarà íntegrament a l’associació El Tupí de Vic. El club vigatà va organitzar un recapte solidari que es va allargar durant dos dies i en què van participar molt especialment els esportistes i les seves famílies. Les oficines de la Fundació, situades a l’Estadi Municipal de Vic, van centralitzar la recollida dels aliments.

Dimecres a la nit la vocal de Tresoreria, Lourdes Armengol, i el d’Acció Social, Sagimon Serra, van donar el recapte per tancat i van anunciar que s’havien aconseguit prop de vuitanta quilos de productes bàsics, com ara llegums, conserves, oli o llet. Serra va subratllar l’esperit solidari dels esportistes i les seves famílies i va assegurar que el recapte “ha estat un èxit”. “Impulsar aquest tipus d’iniciatives ens permet posar en valor la tasca que fem com a fundació i utilitzar l’esport com una eina de transformació de la societat”, va afegir.

La setmana que ve els responsables de la Fundació faran l’entrega dels aliments als representants del Tupí, un menjador social de Vic que dóna suport a totes les persones amb poc recursos que ho necessiten. L’organització del recapte ha entroncat directament amb el Programa de Formació en Valors del club, que aquest desembre introduirà els esportistes en el valor de la solidaritat.