20.04.2018

Tot passa per tombar el líder

Potser el partit decisiu, ara sí. En aquest tram final i trepidant de temporada, cada duel és una autèntica batalla per a tots dos bàndols, però la comtesa de diumenge contra el líder té un caire especialment de cara o creu. Els interessos vigatans passen necessàriament per sumar una victòria de prestigi contra un equip llançat cap a la Tercera Divisió, amb deu punts de coll sobre el segon i que vol certificar per la via ràpida l'ascens a categoria nacional.

La jornada passada contra el Farners ens ha deixat molt damnificats en quant a sancionats. A més de la derrota injusta, el ball de targetes ens ha deixat sense el concurs de Fredi, Oriol Espina, Robert Busquets i Isma. A més, Héctor no hi serà per qüestions laborals. Per sort, recuperem David Busquets. Amb tota aquesta corrua d'absències obligades, Xevi Melero i Rafa Rodríguez només podran comptar amb dotze jugadors del primer equip, fet que obligarà els tècnics a recórrer al filial per completar la convocatòria. Malgrat tot, l'equip està convençut de les seves possibilitats i sap perfectament que la persecució de la segona posició passa, sí o sí, per tombar un líder solvent lluny de Santa Coloma.

Els de José Antonio Garcia Escribano desgranen ja les jornades per ser campió. A manca de sis jornades, tenen el camí molt aplanat per ser-ho ben aviat. Intentarem amb totes les forces oblidar el partit del Farners amb un plantejament valent. De fet, la Fundació Grama ha perdut dos dels últims cinc partits (Can Vidalet i Llagostera B), però tots dos al seu feu. Amb homes molt resolutius a davant, com ara Cristóbal León (màxim golejador del grup 1, amb 19 dianes) i dos puntes molt ràpids (Buba i Lamin, 12 i 10 gols), caldrà estar més atents que mai durant els noranta minuts.

La resposta de l'afició és bàsica en un partit d'aquestes característiques. Amb nou horari (17h), el Municipal acull un dels xocs més atractius del grup 1 de Primera Catalana. Necessitem l'alè de tothom per reivindicar-nos de nou i alçar-nos amb una victòria que aniria molt més enllà dels tres punts. #SomUEVic