13.04.2018

Llestos per una altra batalla

A galop i completament desbocada, la competició avança sense treva. Encetem la jornada ben aviat amb l'objectiu de sumar tres punts més que ens permetin continuar bregant sense pausa a la part alta de la taula, amb set partits encara pendents. El rival, sens dubte, no ho posarà gens fàcil.

El Farners va tenir una arrencada fulgurant que li va permetre liderar la categoria durant bona part de la primera volta. Després d'un sotrac perllongat, els de Pau Menéndez han sabut reconduir la situació durant la segona volta i ara ocupen una tranquil·la vuitena plaça, amb 40 punts. Per tant, amb la permanència virtualment assegurada, els de La Selva no tenen urgències ni per dalt ni per baix. Com sempre, els duels a Santa Coloma són aferrissats i amb molta lluita, i demà no en serà cap excepció.

Després d'aconseguir tombar La Jonquera, els homes de Rafa Rodríguez i Xevi Melero estan a punt per lliurar un altre combat cruent que tingui la recompensa dels punts. Amb les baixes de David Busquets - sancionat- i Ramonet - lesionat-, som conscients de la importància de tots i cadascun dels 24 punts encara en joc i intentarem fer tots els mèrits possibles per apuntar-nos una vuitena victòria a domicili. Lluny del Municipal, oferim sempre la nostra millor versió i volem fer extensiva aquesta bona ratxa, fruit del treball i l'entrega dels nostres jugadors.

En el partit d'anada, el Farners arrencava un empat in extremis (2-2) amb gols de Muniesa i Toni Rosell. El Vic s'havia avançat fins a dues vegades amb dianes de 'Mia'i Héctor.

Com sempre, us explicarem fil per randa el partit crucial de demà via Twitter. #SomUEVic