20.04.2018

La Fundació UE Vic habilitarà dos punts de venda de roses per Sant Jordi 2018

El dilluns 23 d'abril, amb motiu de la celebració de la Diada de Sant Jordi 2018, des de la Fundació UE Vic habilitarem dos punts de venda perquè pugueu adquirir la vostra rosa més vigatana. La parada s'instal·larà a la Plaça de l'Estació -davant de la parada de taxis- a partir de les 8 del matí i romandrà oberta fins a les 17h. A partir d'aquesta hora el punt de venda es traslladarà a l'Estadi Municipal de Vic, de 17:15h a 19:30h.

Les roses que podreu trobar a les nostres parades reben el nom de 'roses solidàries'. Una part del preu de venda anirà destinat a La Marató de TV3. Aquesta és una iniciativa conjunta amb l'empresa mataronina 'Roses23Abril'.

D'altra banda, des de l'entitat convidem a tota la gent que s'apropi a la parada a fer-se una fotografia per immortalitzar el moment i d'aquesta manera compartir-lo després a les xarxes socials de la Fundació. A més, també volem que els més petits s'ho passin bé durant aquest dia tan especial. Així doncs, els animem a fer-nos arribar un dibuix original en què ens mostrin el seu Sant Jordi més vigatà. Entre tots i totes farem d'aquesta jornada una diada molt vigatana i especial.