08.04.2018

Ni els xàfecs apaguen la flama

Amb l'obligació irrenunciable de sumar la quarta victòria al Municipal, l'equip ha sortit determinat a treballar pels tres punts des del xiulet inicial. De seguida han arribat les primeres ocasions pels verals de Manzano, especialment a botes de Peque i de 'Mia'. Encara no érem al minut 15 i el Vic ja havia mostrat les credencials.

La parròquia aplegada sota la coberta de tribuna no ha hagut d'esperar gaire més per veure dos gols gairebé consecutius. El Vic ha colpejat primer: 'Mia', Peque i Roca han triangulat per dins i han habilitat El Carter en un mà a mà amb Manzano. Roca, impassible, l'ha batut per sota i ha obert l'electrònic. L'alegria ha durat exactament un minut, ja que Albert Moñino, en una contra llançada, ha establert la igualada de seguida. Ha seguit una petita treva en què tots dos equips han recuperat l'alè i han estudiat la situació. Espina ha burxat en el tram final de la primera per banda esquerra i fins i tot ha disposat d'un xut prop de la petita que gairebé es converteix en el segon.

A la represa, el partit ha renascut molt més obert i amb més camp per córrer per a tots dos equips. Peque ha tingut la primera, amb un cop de cap que apuntava a la creueta. El mateix Peque ha clogut una combinació amb Roca que també hauria pogut acabar al fons de la xarxa. Mentrestant, Espina continua furgant pel flanc esquerre i ha forçat el córner que provocaria el segon gol vigatà. Peque l'ha picat amb mala intenció i Manzano ha refusat l'esfèrica en primera instància, però Giggi -ben situat- ha pescat la pilota i, de cap, ha establert el 2-1 definitiu.

Encara quedava partit i La Jonquera ha estirat línies a la cerca de la igualada, mentre que els vigatans sacsejaven la banqueta amb una roda de canvis ben estudiats. Fredi, Ignasi, 'Sua' i Aleix Velasco. Els fronterers, de fet, han aconseguit marcar, però la jugada havia estat prèviament anul·lada per un fora de joc molt discutit a les files jonquerenques. També Reig s'ha lluït amb una intervenció providencial a les portes del descompte.

Sense temps per a més, el xiulet final ha desfermat l'alegria vigatana i s'ha aconseguit l'objectiu de continuar, una jornada més, batallant a la part noble. Dissabte que ve, a Santa Coloma, una altra trepidant justa contra el Farners. #SomUEVic