06.04.2018

Un trajecte de 27 punts comença amb els 3 primers

21 dies després, el Vic tornarà a competir -si la meteorologia ho permet- a Primera Catalana. La suspensió del partit contra el Sant Cugat va anar pràcticament de la mà de l'aturada per Setmana Santa, amb la qual cosa els homes de Xevi Melero i Rafa Rodríguez han tingut set dies més de descans abans d'encarar l'últim terç de competició.

Amb un partit menys i les aspiracions intactes, aquest diumenge rebem La Jonquera a partir de les 4 amb l'obligació de sumar la quarta victòria al Municipal i continuar estalonant Manresa i Montañesa en la cursa per la segona posició de l'engraellat. Per fer-ho possible, els tècnics diposaran de tota la plantilla, llevat de Ramonet, que s'ha ressentit de la lesió al bessó i serà baixa durant unes cinc setmanes. L'aturada, doncs, també ha servit per acabar de recuperar homes tocats, com el cas de Peque i Giggi. Una victòria contra els fronterers seria la millora manera d'encetar aquest autèntic tour de force que ens espera ara fins a finals de maig. És per això que cada duel esdevé, en aquests moments, una autèntica prova de foc, ja que tots els equips -tant per dalt com per baix- s'hi juguen molt.

La Jonquera ocupa una plàcida vuitena posició amb 38 punts, potser massa lluny de les posicions de privilegi, però definitivament sense angúnies a nivell de salvació. Amb dos canvis de tècnic, els jonquerencs no han acabat de trobar-se còmodes en el seu retorn a la categoria, després d'un pas fugaç i històric per Tercera.

En el partit d'anada disputat a Les Forques, el Vic acaronava la victòria amb un gol a la segona d'Eloi, però La Jonquera empatava el matx a les acaballes amb una diana d'Oriol Pujadas.

Com sempre, farem un exhaustiu seguiment del matx pel compte de Twitter. #SomUEVic