23.03.2018

La flama ha de seguir ben viva

Després que, en l'últim sospir, volessin dos punts del Municipal contra el Sabadell B, demà tenim una gran oportunitat per continuar creixent i mirant amunt. Les aspiracions d'intentar enxampar el Manresa (ara mateix a 5 punts) en l'engraellat passen obligatòriament per sumar la vuitena victòria del curs a domicili, on l'equip ha mostrat durant tota la temporada la seva millor versió.

Amb el gran bagatge que suposa haver assaltat els feus de Castellar, Sabadell, La Verneda, Mollet, Banyoles, Montañesa i Lloret, els homes de Xevi Melero i Rafa Rodríguez han treballat dur durant tota la setmana per endur-se el màxim botí de Sant Cugat. Per fer-ho, els tècnics recuperen bona part dels efectius que es van perdre el duel contra el filial arlequinat, com ara Carles Roca, Gerard Enrich, 'Sua' i Ramon Carrascal, mentre que Eloi, amb l'alta mèdica, podria entrar a la convocatòria després de la lesió de Banyoles.

Els santcugatencs són avantpenúltims amb 25 punts. Joan Garcia va prendre el relleu de Lluís Macià per reconduir la situació de l'equip vallesà, però de moment el descens continua marcant el dia a dia del nostre rival de demà. Malgrat tot, la setmana passada aconseguien una victòria encoratjadora a Castellar (2-6). El Sant Cugat no guanya a casa des del mes d'octubre, quan derrotaven precisament el cuer Castellar per 5-1: un dels únics dos triomfs al Jaume Tubau. Els números ens indiquen que és un equip molt més perillós a domicili, on han aconseguit quatre de les seves sis victòries, entre elles l'aconseguida a Vic a la primera volta (0-1) amb gol de Seydou.

Les estadístiques, però, són només dades. El Sant Cugat necessita la victòria de forma imperiosa per no perdre definitivament el tren de la salvació, però nosaltres no volem deixar passar la immillorable oportunitat de fer una altra passa endavant i situar-nos ben a prop de les places d'honor. Demà, com sempre, podreu seguir el partit de forma detallada a través del compte de Twitter del club. #SomUEVic