18.03.2018

La cara amarga de l'afegit

Una prolongació inexplicablement allargassada ha acabat amb la jugada desgraciada de la tarda. Espina ha estat objecte d'una falta clara; malgrat tot, Reig ha aconseguit aturar en primera instància el xut a boca de canó, però Sergi Estrada, sempre atent, ha empès la pilota al fons de la xarxa.

Avui comencem pel final per explicar-vos el desenllaç d'un partit que el Vic ha tingut controlat fins l'última jugada. La primera part ha estat especialment poc atractiva i gasiva, gairebé sense ocasions. El filial arlequinat ha sortit decidit, però amb el pas del minuts el Vic s'ha fet amb el control del matx, amb un Ignasi molt incisiu per banda dreta. El Sabadell B acumulava molts homes en tasques defensives, conscients que les dimensions del Municipal requerien màxima disciplina tàctica, a l'espera de sortir a la contra i aprofitar la velocitat dels seus davanters. Només Giggi i 'Mia' han aconseguit inquietar Fajardo en aquesta primera part, mentre que Sergi Estrada ha disposat d'un u contra u amb Reig que l'enguantat vigatà ha resolt perfectament en l'ocasió més clara de la primera.

A la represa, el conjunt vigatà ha sortit amb la consigna ben apresa de trobar ben aviat el camí del gol. Primer Fredi i després Aleix Velasco han avisat amb sengles arribades malintencionades. Al 58', Fredi ja no ha perdonat: ha aprofitat un refús de la defensa al balcó de l'àrea per posar Fajardo en el punt de mira i batre'l per baix amb un xut ajustat al pal dret. Havíem aconseguit el més complicat: foradar la porteria arlequinada. El xàfec que ha caigut al Municipal ha vingut acompanyat d'ocasions més que clares per sentenciar el matx, sobretot a botes d'un reaparegut Peque, que ha pogut sentenciar amb una falta i una vaselina que ha quedat curta per poc. També cal destacar el debut de Ferran Sadurní, que ha substituït 'Mia' Valls a les acaballes.

L'últim estertor del matx ens ha deparat una jugada enrevessada i molt protestada que ha acabat amb un gol agònic del filial. Malgrat la decepció lògica, gran imatge de l'equip, que avui afrontava el compromís amb un munt de baixes i fins a cinc homes del filial a la banqueta. 41 punts, 4ts a la taula i màxim orgull d'uns jugadors decidits a fer-nos fruir encara durant nou jornades més. Dissabte que ve, visitarem el Sant Cugat a la cerca de la vuitena victòria a domicili. #SomUEVic