16.03.2018

És l'hora del Municipal!

L'equip arriba en un gran moment a la cita de diumenge. La dinàmica positiva que suposa haver encadenat quatre victòries seguides fa que l'equip hagi aconseguit grimpar a la zona noble de la taula a falta deu jornades per acabar la competició. En la ment de tots els aficionats apareix amb força la imatge del possible repòquer, a l'abast si aconseguim vèncer el filial del Sabadell. Banyoles, Castellar, Montañesa i Lloret han cedit a l'embranzida vigatana en un balanç magnífic de vuit gols a favor i només dos en contra.

Cada partit, però, és una història diferent, i això ho saben perfectament els nostres místers, conscients que cada duel és una final que cal batallar fins a l'extenuació ja que tots els equips s'hi juguen molt i la igualtat és màxima. La classificació ens diu que la somniada plaça de promoció és només a sis punts: amb tot, primer cal resoldre el propi partit i esperar resultats favorables. Per afrontar aquest xoc decisiu, Rafa Rodríguez i Xevi Melero continuen tenint el maldecap de les baixes: Carles Roca i Gerard Enrich són baixa per sanció, mentre que Peque, Carrascal i Eloi seran dubte fins a última hora, ja que encara arrosseguen molèsties.

El filial arlequinat ocupa ara mateix l'onzena posició amb 30 punts, per tant viu en zona mitjana-baixa, amb feina encara per endavant per aconseguir la permanència. A més, els de Carlos Lopez afrontaran quatre partits consecutius lluny de casa, en un autèntic tour de force per assolir la salvació. Sergi Estrada, amb 11 dianes, és el seu home franquícia.

En el partit d'anada, el Vic aconseguia endur-se els tres punts d'Olímpia (1-2) amb gols de Peque i Eloi, i un Reig portentós que aturava un penal al fil del descompte.

Per aquest partit clau, el Municipal ha de tornar a convertir-se en talismà de l'equip. Amb màxima sintonia amb l'afició, és el moment idoni per oferir una altra victòria a la parròquia vigatana i fer, potser, un salt molt important en l'engraellat. Com sempre, vibrarem plegats i us ho explicarem en detall pel compte de Twitter. #SomUEVic