09.03.2018

Bregar i caçar a La Selva

El Vic arriba en un gran moment a la cita contra el Lloret d'Edu Urdiales. Després d'encadenar tres victòries seguides (Banyoles, Castellar i Montanyesa), els de Xevi Melero i Rafa Rodríguez volen ampliar la proesa i sumar la quarta -seria la setena a domicili- davant d'un rival molt necessitat de punts. Per continuar mirant amunt i escalar posicions en l'engraellat, no hi ha altre remei que aconseguir el màxim botí de La Selva.

El Lloret, en dinàmica negativa, fa sis partits que no guanya i acumula cinc derrotes. Per tant, només ha tret un punt (empat a casa contra el Banyoles) dels últims divuit en joc. Ara mateix, són dotzens amb 26 punts, amb molt poc marge de maniobra respecte les posicions de descens, que són només a dos punts. Per tant, és d'esperar un partit obert i disputat en què tots dos equips surtin sense complexes a la cerca de la victòria. Els uns per urgències classificatòries, els altres -el nostre cas- per continuar somniant en aquest últim terç de temporada.

En l'apartat de baixes, Ramonet, Eloi i Peque continuen recuperant-se de les seves lesions. En el partit d'anada, Vic i Lloret no passaven de l'empat a zero. Si no podeu ser a Lloret a partir de les 4, no us perdreu el seguiment del matx que farem pel nostre compte de Twitter. Com sempre, esperem relatar-vos una nova victòria vigatana! #SomUEVic