04.03.2018

Exultants a la Bombonera

Cop de puny damunt de la taula. El triomf d'aquest migdia contra la Montanyesa va més enllà dels punts: l'equip ha demostrat una capacitat de treball, de concentració i de sentiment d'equip que il·lusiona i es contagia. Al final, el 0-2 és el millor reflex del domini dels vigatans davant d'un rival sempre incòmode i voluntariós que ho ha intentat fins a l'extenuació.

Amb només tres homes a la banqueta per culpa de les nombroses baixes, Xevi Melero i Rafa Rodríguez han traçat el pla perfecte i han vist com el partit es posava de seguida de cara amb un gol ben matiner. Al minut 3, Roca picava el primer córner del matx i Héctor, amb un toc suau i amb la col·laboració involuntària de Cócera- aconseguia estrenar el marcador de bones a primeres. Immillorable inici de partit que Fredi hauria pogut perllongar gairebé tot seguit amb una altra bona ocasió dins l'àrea de la 'Monta'. Havíem aconseguit el més complicat: impedir la sortida fulgurant dels locals. Durant el primer quart d'hora, l'equip s'ha sentit còmode amansant la fera amb joc ràpid de passades precises. A partir d'aquest moment, els de Nou Barris s'han allargassat i han començat a gaudir d'ocasions a l'àrea de Reig que la defensa ha pogut desbaratar. Al minut 33, ha arribat el segon cop d'efecte de la matinal. Francis ha vist la vermella directa per una agressió en forma de cop de colze a Fredi. L'assistent ho ha vist perfectament i el col·legiat no ha dubtat a deixar la Montanyesa amb deu homes. Malgrat el revés, els de Toni Pérez han gaudit dels millors moments de joc de la primera, com si amb deu homes se sentissin més àgils que no pas amb deu. La primera part ha arribat a la seva fi oportunament, quan més apretava la Bombonera. Abans, però, Reig ens ha tornat a regalar un parell d'intervencions providencials que ens han permès enfilar el camí de vestidors amb avantatge momentani.

La segona part ens ha deparat un paisatge més obert, amb més espais entre línies. El Vic ha sabut llegir molt bé aquest segon temps i ha agafat el metrònom per no perdre el ritme ni el tempo del duel. La banqueta local exhauria ràpidament els canvis, a la cerca del revulsiu que no arribava. La Montanyesa ha desaprofitat un ocasió gairebé cantada. Poc després arribara el tercer cop de teatre. Fredi ha recuperat una pilota en zona de tres quarts i ha assistit un Espina desbocat per flanc esquerre, qui lliure de marca ha vist Roca entrant amb ganes per l'eix de l'atac. El davanter ha tingut temps de rumiar-s'ho i ha batut a la perfecció un Cócera venut. Era el 0-2 i el partit s'aplanava definitivament per a un Vic immens amb homes destacats en totes les línies. Tot l'equip ha ratllat a un nivell altíssim, però Giggi, Gerard Enrich i un Roca, amb idil·li amb el gol, han sobresortit amb una actuació digna d'emmarcar.

Els ingressos de 'Mia' i Ignasi ens han servit per oxigenar l'equip i estirar encara més les línies, amb contres colpidores. La Monta ho ha intentat especialment amb Bauli i Oscar, però no han trobat mai el camí indicat. En definitiva, tercera victòria consecutiva (sisena a domicili), partit colossal de tot l'equip i 37 punts en el caseller. Dissabte que ve a Lloret (16h) buscarem perllongar la ratxa i continuar escalant posicions. Amb onze finals per davant, tot és possible i l'equip ho lluitarà tot fins al final. #SomUEVic