02.03.2018

Amb l'esperit del guerrer

El matx contra la 'Monta' no és un partit qualsevol. En un moment crucial de la temporada, tots dos equips ens juguem la possibilitat d'assolir cotes més altes i estar en disposició de lluitar per tot fins a finals de temporada. És per tot això que ens espera un duel frenètic entre dos conjunts que sortiran a per totes a l'olla a pressió que serà la Bombonera de Nou Barris.

Després de fer els deures amb nota contra Banyoles i Castellar, els vigatans saben que el signe del partit de diumenge marcarà segurament l'esdevenir de l'equip en aquest tram decisiu de temporada. Amb 34 punts, una altra victòria a domicili ens hissaria de ple a la lluita per les places d'honor. L'equip està conjurat per deixar-se l'ànima a la Via Júlia i donar el cop d'efecte esperat. Les baixes, però, continuen sent el gran llast per a Xevi Melero i Rafa Rodríguez. Carrascal, Peque i Eloi no estaran a disposició. El capi, lesionat davant del Castellar, serà baixa unes tres setmanes. Per aquest partit apassionant, recuperem Ignasi.

La Montañesa no es pot permetre una altra entrebancada si vol seguir el ritme extenuant que Fundació Grama i Manresa marquen al capdavant de la taula. La setmana passada ja es deixava dos punts dolorosos a La Verneda en el derbi contra el Jupiter. De tota manera, els de Toni Pérez i Tato Burgada no coneixen la derrota aquest 2018, i amb 39 punts són clarament el tercer equip en discòrdia que oposita per tornar com més aviat millor a la Tercera Divisió. En el partit d'anada, l'exvigatà David Bauli anotava l'únic gol del partit al Municipal (0-1) en la primera derrota vigatana del curs.

Si no podeu ser a Barcelona al punt del migdia, no us perdeu l'ampli seguiment que farem del partit a través del nostre compte de Twitter. Esperem explicar-vos fil per randa un bon resultat dels nostres. #SomUEVic