25.02.2018

Feina feta no té destorb

Amb l'obligació inexcusable de sumar, sí o sí, els tres punts contra el cuer de la categoria, hem sortit decidits a anar per feina, però ens ha costat entrar en el partit.

El primer xut entre els tres pals ha arribat al minut 12, quan Roca ha avisat des de fora l'àrea. 'Mia' també ha acaronat la diana amb un xut escorat. Gairebé immediatament després, Roca ha aprofitat una jugada d'estratègia nascuda d'una falta per plantar-se davant de Serrano, però no ha pogut culminar. El mateix Roca, omnipresent, ha enviat una pilota mil·limètrica al travesser, quan ja es cantava el gol. Tot aquest domini i setge a la porteria castellanenca ha estat el preludi del gol imminent. Perfectament assistit per Fredi a l'espai, Roca ha encanonat Serrano i l'ha batut perfectament inagurant l'electrònic.

El gol no ha trastocat el plantejament del Castellar, qui ha continuat acumulant molts homes en zones defensives a l'espera de possibles contracops. Al 40', Ramonet ha hagut d'enfilar el camí dels vestidors per una punxada muscular. 'Sua' ha ingressat al límit del descans. Abans, però, Reig ha hagut de lluir-se amb una intervenció descomunal en l'única aproximació visitant de tot el primer temps.

El segon temps ha arrencat amb dues ocasions claríssimes a botes de 'Mia' que haurien suposat el gol de la tranquil·litat. Trepitjàvem zona de perill però ens faltava afinar la punteria per estalviar-nos patiments innecessaris. El Castellar, encara viu, ha mirat d'estirar línies, però no ha estat gens encertat en els moments indicats .

Ha estat en aquest tram de desconcert vigatà, quan Espina ens ha regalat una cavalcada marca de la casa per banda esquerra que ha rematat amb una centrada precisa al cor de l'àrea: Gerard Enrich, atent, ha engaltat un xut sec que ha mort al fons de la xarxa. Gol balsàmic i alliberador que ha aplanat definitivament el camí cap a la tercera victòria de la temporada al Municipal. 'Mia' hauria pogut eixamplar el marcador, però la seva vaselina ha impactat de nou al travesser.

Encara hem tingut temps per viure el debut de Constantino, 'Tino', del filial, que ha substituït Roca en els últims compassos. Des d'aquestes línies, li desitgem la màxima sort possible. Amb les dues últimes victòries, sumem 34 punts i grimpem fins a la sisena posició. Diumenge que ve (12h) tenim una cita amb majúscules a la Bombonera de Nou Barris per medir-nos amb el tercer classificat, la Montanyesa. De ben segur que serà un duel emocionant que, com sempre, viurem de ben a prop. #SomUEVic