23.02.2018

Aquesta no es pot escapar

A priori, tots els ingredients necessaris estan damunt la taula per poder cuinar a foc lent la tercera victòria del curs al Municipal. L'equip arriba en un bon moment, després de sumar els tres punts la setmana passada a Banyoles, i té ganes de continuar escalant posicions a la taula classificatòria. Una altra victòria ens situaria, a manca de dotze partits, amb opcions a tot, a expenses, això sí, del que facin els equips capdavanters. Per aconseguir-ho, però, primer cal trencar el malefici del Municipal, on no guanyem des del passat i llunyà 26 de novembre.

El Castellar té només set punts i pràcticament està sentenciat a retornar a Segona Catalana, d'on va ascendir precisament la temporada passada, després d'un play-off molt renyit amb el Bosc de Tosca. Els de Juan Antonio Roldan han pagat un peatge molt alt en el seu any de debut a la categoria, a la qual no s'han adaptat en cap moment. Amb 55 gols en contra, són també l'equip més golejat. Justament, en el partit d'anada, el Vic s'imposava per un contundent 2-6 al Pepín Valls de Castellar amb un hat-trick de Peque i un doblet de Roca.

L'únic problema per a Rafa Rodríguez i Xevi Melero són les nombroses baixes de cara al compromís de diumenge. Peque i Eloi estan completament descartats, mentre que Ignasi està sancionat. Robert, per la seva banda, torna a la convocatòria després de complir el partit de sanció a Banyoles.

Sense excuses i sense refiar-se d'un rival malferit, intentarem fer bo el pronòstic i assegurar tres punts valuosíssims que ens permetin prendre posicions de cara a les dues properes jornades, en què jugarem lluny d'Osona. Com sempre, us oferirem el partit via Twitter. #SomUEVic