18.02.2018

I tot és possible!

De menys a més, i amb la premissa de no abaixar els braços malgrat els revessos, el Vic ha remuntat el marcador en contra al Pla de l'Estany. Un Fredi estel·lar ha signat un doblet a la segona part que ha servit per assegurar la cinquena victòria a domicili del curs.

El Banyoles ha sortit molt més endollat, amb ganes d'aconseguir una segona victòria consecutiva que li permetés mantenir-se fora del descens. En el primer córner del partit, Quimo ha aprofitat una primera pilota al travesser per avançar els banyolins. Tot just estàvem al minut 4 i el xoc es posava coll amunt. Els d'Adam Fontes havien aconseguit el seu propòsit a les primeres de canvi i encara han gaudit de minuts en què han aprofitat les facilitats defensives. Per sort, com un diesel, hem anat carburant amb el pas dels minuts, i el flanc dret atacant s'ha convertit en la principal via de conducció, amb un Ramonet i un Roca especialment incisius i protagonistes. Les ocasions, però, han arribat amb xuts massa tous a botes del mateix Roca, Fredi i d'Eloi, qui ha estat el més afinat i a punt ha estat de batre Bartrina. A l'altra àrea, Reig ha tornat a salvar els mobles amb un u contra u perillosíssim amb Jam Baldeh. El Vic ha treballat de valent, però no ha pogut evitar marxar al vestidor amb el marcador en contra.

Els primers minuts de la represa també han estat banyolins. De fet, Reig ha hagut de lluir-se de nou i evitar encaixar el segon dels de l'Estany, que hauria estat pràcticament letal. Igual que a la primera, ens ha costat entrar en joc, però faltava que entrés en escena l'home del partit. Enmig de l'espessor general, Fredi ha tret la màgia i ha sorprès amb un llançament prodigiós des del balcó de l'àrea que ha sorprès Bartina, incapaç de fer-hi res. El gol vigatà ha descentrat el Banyoles, que ha començat a dubtar sobre les seves possibilitats. Han estat els millors minuts dels vigatans. 'Mia' i Giggi han entrat per 'Sua' i Espina, en una declaració d'intencions per part dels nostres místers. Un altre contratemps ha estat la lesió d'Eloi, que ha hagut de cedir el lloc a Ignasi. Després d'un tram de color clarament vigatà, els banyolins han revifat i Reig encara ha hagut de malbaratar un altre u contra u molt clar.

Faltava només un quart d'hora i el partit estava obert, amb la lluita concentrada al mig del camp i les defenses molt avançades, jugant al llindar de l'abisme. Hem sabut jugar entre línies com mai, i una triangulació màgica entre Héctor, 'Mia' i Fredi ha permès aquest últim connectar un xut de factura impecable per certificar la remuntada. Quedaven cinc minuts agònics més el descompte, però ha estat de nou el Vic qui ha disposat de l'opció més perillosa. Ignasi ha superat els centrals banyolins per velocitat i ha estat objecte de penal clar a mans de Bartina. L'àrbitre ho interpretat justament al revés i ha decidit amonestar el bo de l'Ignasi amb una groga incomprensible. Per sort, hem sabut gestionar bé el descompte i els nervis lògics i s'ha sumat una victòria treballadíssima després d'un duel molt ajustat.

Amb 31 punts i setens a la taula, el proper objectiu de l'equip és brindar la tercera victòria a la bona gent del Municipal diumenge que ve contra el cuer, el Castellar. #SomUEVic