16.02.2018

Tot està per fer

La competició es reprèn aquest cap de setmana amb la disputa de la 21a jornada de Primera Catalana. Els vigatans, novens amb 28 punts, intentaran sumar la cinquena victòria a domicili a tocar de l'estany de Banyoles i enfilar d'aquesta manera l'últim tram de temporada de la millor manera possible.

Després de calcar l'inici de la primera volta, amb tres empats consecutius (Can Vidalet, Manresa i Llagostera B), els de Xevi Melero i Rafa Rodríguez necessiten la victòria contra els banyolins per sobrepassar la frontera psicològica dels 30 punts i agafar la confiança necessària de cara al terç decisiu del curs. Amb un balanç de només una derrota lluny del Municipal, el Vic és un rival temible fora d'Osona i intentarà tornar amb el màxim botí d'un feu on també els punts van molt cobejats.

El Banyoles d'Adam Fontes es troba en el punt més dolç de la temporada. Precisament, abans de l'aturada, aconseguia sortir del descens amb una victòria convincent (0-3) a Castellar. Malgrat tot, el marge estretíssim de la part baixa fa que els del Pla de l'Estany hagin d'assegurar sobretot els punts a casa per sortir definitivament dels llocs de perill. Per tant, el Vic ha de saber gestionar el partit amb cap, conscient de les urgències del rival.

En l'apartat de baixes, Robert es perdrà el matx per acumulació de targetes. Peque, per la seva banda, és baixa segura i és probable que trigui a reaparèixer. Giggi torna a la llista després de perdre's el partit contra el filial llagosterenc. A l'anada, el Vic aconseguia contra el Banyoles la primera victòria de la temporada (3-0) amb gols de 'Mia', Roca i Miki Lopez.

Com sempre, esperem poder-vos explicar una victòria vigatana en el directe habitual per Twitter. #SomUEVic