29.11.2015

Resultats del cap de setmana

Els resultats varien, però el treball dóna fruits i la constància dels equips de la Fundació demostra el creixement esportiu i humà dels seus esportistes. En la jornada prèvia a l'aturada de les competicions pel pont de la Puríssima, els conjunts blanc-i-vermells han ofert una bona imatge però no tots s'han pogut endur el premi de la victòria.

El primer equip i l'amateur de Tercera Catalana són dues cares de la mateixa moneda. Els homes de Jordi Salvanyà van treballar de valent per endur-se els tres punts davant el Girona B, però un gol al descompte els va condemnar a perdre per la mínima (1-2). El filial, en canvi, va derrotar el Taradell a casa i es va imposar justament per 2 a 1.

A les categories del futbol base, els equips continuen avançant. El Prebenjamí A es manté líder de la competició després de suar de valent per vèncer el Voltregà a domicili (5-8). El Pebenjamí B va tenir menys sort contra el Riudeperes i va perdre per 3 a 9. Tampoc el Benjamí va poder acabar amb la mala ratxa de les darreres jornades i va caure com a local davant l'OAR per 3 a 5.

Els alevins, per la seva banda, van tenir un cap de setmana gris. Els de primer any van empatar a quatre al camp del Berga, mentre que els grans van perdre a casa contra el Gurb (1-5). L'Infantil, en canvi, continua esquivant la derrota i dissabte va certificar un meritori empat contra el Castellterçol. Al seu torn, el Cadet va remuntar un partit que tenia coll amunt davant el Sallent i es va acabar imposant per 3 a 1. Els blanc-i-vermells han capgirat la ratxa adversa de les primeres jornades i no paren d'escalar posicions a la taula. El Juvenil, en canvi, segueix sense trobar el camí de la victòria i diumenge va perdre a Vilomara per 6 a 1.