02.02.2018

Hi som a temps!

No es poden deixar passar més oportunitats al Municipal. Tots som conscients que ja han volat massa punts del feu vigatà com per concedir més terreny al grup capdavanter de la classificació. És per tot això que el partit de demà contra el Llagostera B ha pres una dimensió especialment rellevant i marcarà, de ben segur, la resta de la segona volta.

Pel cap de la plantilla i dels misters només hi passa la paraula victòria, mot que malauradament com a locals només hem pogut entonar dos cops al llarg de la temporada (contra Banyoles i Cardedeu). Vèncer, a més, significaria fer especialment bons els dos empats consecutius a domicili contra Can Vidalet i Manresa. Assolir la xifra màgica dels 30 punts també suposaria una alenada d'aire fresc i ens permetria connectar de nou amb els equips capdavanters i arribar a l'aturada de Carnestoltes amb certa tranquil·litat de cara al tram final de temporada.

A davant, tindrem un filial llagosterenc molt irregular i que ara mateix té els mateixos punts que nosaltres (27), però un partit menys. Els de Javier Salamero van començar molt forts, però a mesura que ha avançat la competició han descavalcat de les posicions de privilegi. Dels últims vuit partits disputats, n'han guanyat dos. Malgrat tot, és un equip jove i batallador amb molt de potencial i que pretén resituar-se en l'engraellat. Per tant, es preveu un duel ajustat i de gran intensitat.

En l'apartat de baixes, Giggi està sancionat per acumulació de targetes, mentre que Peque és dubte a causa de les seves molèsties al taló que ja li han fet la murga en els dos últims partits. En el partit d'anada, Fredi igualava in extremis el gol de penal transformat per Eloi Pena (1-1)

Us tornem a recordar que el partit es disputa demà dissabte a les 17.15h. Com sempre, us n'explicarem tots els detalls pel compte oficial de Twitter. #SomUEVic