28.01.2018

Privats de la victòria

Se'ns resisteix la victòria. Hem fet mèrits per sumar els tres punts al Nou Congost, però un rival molt complicat -que també ha disposat de les seves opcions- i un gol injustament anul·lat a les acaballes del matx han privat l'equip de sumar la cinquena victòria a domicili.

El Manresa ha començat dominant el matx, amb un primer avís en forma de cop de cap de Manel Sala al 2'. Hem sabut espolsar-nos de la pressió local i a partir del primer quart d'hora hem començat a prendre posicions i crear amb criteri. Héctor ha tingut la primera opció vigatana a passada de Roca, i el mateix Roca hauria pogut marcar al cap de no-res, amb un xut ajustat al pal que s'ha perdut per poc. L'equip se sentia còmode, molt disciplinat a nivell tàctic, però potser poc inspirat en zona fèrtil. El tram final de la primera ha estat de nou de color local, però Reig no ha hagut d'intervenir.

A la represa, Peque -encara tocat del taló- ha deixat el lloc a 'Sua'. L'equip s'ha allargassat amb un referent clar en punta, però bona part del joc s'ha concentrat de nou en zona de mitjos, on cada possessió era lluitada fins a l'extenuació, L'entrada de Giggi i Ignasi ha fornit més els vigatans, que han desbaratat qualsevol opció manresana. Això sí, Agus, lliure de marca, hauria pogut marcar pels bagencs al 80'. Al 87', un fora de banda malintencionat ha habilitat Roca a l'àrea de Luque. El davanter ha combinat de primeres amb Ignasi, que a rodolons ha batut l'enguantat manresà. L'àrbitre ha donat el gol per bo, però l'ha anul·lat a continuació a indicació de l'auxiliar. El possible fora de joc quedava invalidat ja que la pilota venia d'un rebot, però les protestes vigatanes han estat en va.

Al final, un punt valuós, en un matx molt igualat, que haurien pogut ser perfectament tres. El cap de setmana que ve, el Llagostera B visita el Municipal i mirarem de fer bo els dos empats consecutius a domicili. #SomUEVic