26.01.2018

Convençuts

Si analitzem els números de tots dos equips, abans de la cita al Nou Congost, hi ha motius de sobres per ser optimistes de cara al partit de diumenge al Bages. El Vic només ha perdut un duel lluny de la Plana, precisament al camp del líder, la Fundació Grama (3-0), mentre que ha aconseguit fins a quatre victòries i quatre empats.

Per la seva banda, el Manresa de Dani Andreu també presenta unes credencials magnífiques lluny del Congost, ja que continua invicte com a visitant. El seu taló d'Aquil·les, però, sembla ser precisament el seu feu, on ha encaixat les quatre derrotes del curs per la mínima contra rivals a priori assequibles, com ara el Lloret, el Farners, el Cardedeu i el San Juan. És per tot això que la diferència de punts i de classificació no té gaire importància ara mateix. A més, la majoria de partits de la categoria es decideixen per resultats estrets on els detalls marquen les diferències entre els uns i els altres.

Per intentar aconseguir una victòria de prestigi contra un rival en un gran moment de forma (quatre victòries consecutives i un partit menys), Xevi Melero i Rafa Rodríguez disposaran de tots els efectius menys Eloi, que complirà partit de sanció després de ser expulsat a Esplugues.

En el partit d'anada, el gol matiner de Fredi era igualat a la segona part per un dels homes referents en atac del Manresa, Manel Sala (1-1). El Vic buscarà la cinquena victòria del curs a domicili per intentar tornar a connectar amb la part capdavantera de l'engraellat. #SomUEVic