19.01.2018

La segona volta ha d'arrencar amb la millor versió

No us enganyarem: la setmana s'ha fet llarga al Municipal. I és que la derrota de diumenge passat contra el San Juan de Montcada va ser un autèntic gerro d'aigua freda per a tots. Per sort, el futbol, benèvol, sempre atorga la capacitat de redimir-se cada cap de setmana, i el Vic buscarà encetar la segona volta amb una altra victòria a domicili contra el gran equip revelació de la categoria, el Can Vidalet.

La segona parada d'aquest gener costerut (fins a tres desplaçaments) serà a Esplugues a partir de les 12.10, on originalment s'hauria d'haver jugat la primer jornada de lliga el mes de setembre. Aleshores tots dos equips van pactar invertir l'ordre dels partits, a causa d'unes obres a la zona de vestidors del Municipal El Molí. Sembla que encara hi falta un mà de pintura i algun retoc final, però el partit no entén de més demores.

El Can Vidalet de Pedro Milla signa, de moment, una temporada per emmarcar. Debutant a la categoria, és quart amb 28 punts i ha demostrat ser un equip sòlida tant a Esplugues com lluny del seu feu. Amb bona part de la plantilla de Segona Catalana, el CanVi té mitja feina feta en termes de permanència i a partir d'ara disposa d'una segona volta per gaudir de la categoria i ocupar la posició més elevada possible. En el partit d'anada, el gol inicial de Sergi Suárez era igualat per Raul Capitán i el duel acabava en taules.

Xevi Melero i Rafa Rodríguez són optimistes de cara al matx i esperen mantenir la bona sintonia en els partits que juguem fora de La Plana. Per intentar assaltar El Molí, els tècnics recuperen Carles Roca i tenen el dubte de Gerard Enrich, mentre que Peque també estarà a disposició, després de complir el partit de sanció.

Com sempre, us explicarem en directe totes les novetats des d'Esplugues. L'objectiu és arrencar la segona volta amb energies renovades i tornar a competir per mirar amunt. #SomUEVic