12.01.2018

Tondo Energia, nou patrocinador de la Fundació UE Vic

La Fundació Unió Esportiva Vic ha arribat a un acord amb Tondo Energia perquè esdevingui nou patrocinador de l'entitat vigatana. Els membres del patronat de la Fundació UE Vic, Sagi Barnolas i Noè Herrera; el director esportiu, Ramon Carrascal; i el propietari i gerent de Tondo Energia, Xavier Tondo, s'han trobat aquesta tarda al Municipal de Vic per fer visible l'acord.

L'empresa de serveis energètics renovables, i especialitzada en serveis de biomassa, compta amb un equip professional que acumula una llarga experiència, avalada per més d'una dècada de feina en el camp de les energies renovables i múltiples projectes referents, a administracions públiques, empreses i particulars.

Amb aquest acord, Tondo Energia se suma al llistat de patrocinadors de l'entitat vigatana. L'empresa esdevé el quart patrocinador després dels acords amb Deteinco Informàtica, MG Immobiliària i Ortopèdia Espona, que van arribar la primera temporada.