12.01.2018

Farem mans i mànigues

El Vic té una altra gran oportunitat aquest diumenge, a partir de les 4, per enllaçar definitivament amb el grup capdavanter de la taula. Per fer-ho toca blindar la tercera victòria com a locals aquesta temporada, després de vèncer Banyoles i Cardedeu.

El compromís arriba, a priori, en un bon moment per als homes de Rafa Rodríguez i Xavi Melero, que diumenge passat aconseguien una gran victòria al camp del Mollet i encetaven el 2018 amb bon peu. L'objectiu passa per tancar la primera volta amb 28 punts al caseller i estar en condicions d'aspirar a tot en el que queda de lliga, que és molt. En l'apartat negatiu, cal destacar dues baixes de pes de cara al partit. Peque haurà de veure el xoc des de la grada, ja que està sancionat per acumulació de targetes, mentre que Gerard Enrich ha de guardar repòs durant quinze dies després de notar unes molèsties a Mollet.

El San Juan de Montcada ha cimentat bona part del seus 20 punts al seu fortí de Montcada. Lluny de la Bombonera, els de Paco Hidalgo perden pistonada, i només han aconseguit sumar una victòria i un empat. Malgrat tot, és un equip combatiu i que sempre planta cara.

Amb tot, l'equip és conscient que ja toca oferir una altra victòria a l'afició i escampar la malastrugança del Municipal, d'on han volat massa punts. Diumenge, a partir de les 4, la resolució. #SomUEVic