04.01.2018

Tornem a engegar

Han passat divuit dies des del derbi contra el Manlleu al Municipal. El Nadal és ja pràcticament història i hem canviat d'any, amb la qual cosa toca reenganxar-se a la competició i arrencar fermament a domcili. Un dels objectius del 2018 és mantenir els números com a visitant: de fet, els de Xevi Melero i Rafa Rodríguez només han perdut a Santa Coloma de Gramanet davant l'actual líder de la categoria. També no deixa de ser cert que els nombrosos empats cedits al Municipal pràcticament obliguen a pescar els tres punts cada quinze dies lluny d'Osona.

A Mollet, el Vic es trobarà amb un equip en reformes. José Antonio Montes és el quart tècnic que passa per la banqueta vallesana. Amb la marxa de Xavi Moro a Tailàndia, l'ex tècnic del Montcada rep els rojos amb dinou punts, en zona mitjana baixa. Els dels Germans Gonzalvo van tancar el 2017 amb dues derrotes molt doloroses contra rivals de la zona baixa, Banyoles i Castellar. Per tot això, és d'esperar que els locals surtin a mossegar des del minut u. En principi, els tècnics vigatans podran comptar amb tota la plantilla, amb el dubte d'Ignasi Armengou. També ens alegrem d'anunciar que Gil enfila la recta final de la seva recuperació i està a menys de 60 dies de poder rebre l'alta mèdica.

Com sempre, us explicarem què passa fil per randa als Germans Gonzalvo de Mollet a partir de les 12. #SomUEVic