15.12.2017

Orgullosament vigatans

Rius de tinta i moltes prèvies en forma d'entrevistes, anàlisis i opinions han marcat el preludi de la gran cita d'aquest diumenge al Municipal de la capital d'Osona. Tot això és símptome inequívoc que els vigatans -i els osonencs, per extensió- tenen fam de derbi i endur-se una victòria de prestigi davant l'etern rival. Està tot pràcticament dit: només falta que arribi el gran moment i, cinc anys després, l'encant del derbi, del futbol alhora més romàntic i local, torni a inundar tots i cadascun dels racons de la comarca.

La setmana s'ha fet llarga, però finalment el cap de setmana ja és aquí. Tots dos equips han tingut quinze dies per reposar forces i preparar detingudament un partit que monopolitzarà l'atenció de la comarca aquest diumenge. Amb l'ànim i el desig que els tres punts es quedin a casa, l'equip tècnic i la plantilla són perfectament conscients que és el moment idoni per revertir definitivament l'hegemonia a la comarca i donar un cop d'autoritat damunt la taula. Amb tots els efectius a disposició -llevat d'Ignasi i Gil- , sortirem decidits i entossudits a endur-nos el derbi i plasmar damunt la gespa del Municipal els bons auguris que ens donen les últimes dues victòries consecutives.

El Manlleu arriba amb una trajectòria molt dubitativa a domicili. Sense trobar un estil de joc que s'adapti a camps lluny de Manlleu, els de Jordi Salvanyà i Nil Tomàs plantejaran, a priori, un partit conservador a l'espera de sortir a la contra i aprofitar les seves opcions.

S'espera el Municipal de les grans ocasions, en estat d'ebullició i amb moltes ganes de celebrar una victòria per tancar un 2017 de forma immillorable. L'afició tornarà a ser un element molt important per aconseguir l'objectiu. A partir de les 4, tots els vigatans i vigatanes a les grades del colisseu ausetà per donar el màxim suport al nostre equip i aspirar a tot. #SomUEVic