03.12.2017

Propulsats cap al 9 de 9

El Vic continua trepitjant fort i avui s'ha endut els tres punts de Barcelona tombant a domicili un Júpiter en plena crisi de joc i classificació. El primer gol de Gerard Enrich amb la samarreta vigatana ha estat suficient per sumar la tercera victòria lluny del Municipal. Amb 21 punts al sarró, els vigatans ja vetllem armes de cara al derbi del proper diumenge dia 17 contra el Manlleu.

De seguida, ha quedat clar que anàvem per feina, ja que primer Peque i després 'Sua' han estat a punt d'obrir el marcador abans del minut 10. El Júpiter ha sortit amb les idees poc clares i només trobava certa profunditat amb Tacón, que ha furgat intensament per banda esquerra durant tota la primera part. De nou Peque, amb un míssil terra-aire ha posat a prova l'exenguantat vigatà Ivan Fuentes. L'electrònic, però, no es movia, i a partir de la mitja hora els grisgrana han semblat revifar amb un Jallow molt actiu. Eloi, a l'altra àrea, també ha tocat el gol amb la punta dels dits amb un xut refusat.

El segon temps ha arrencat amb el canvi forçat d'Isma per Fredi i un allau de córners favorable. Roca n'ha picat un amb la mira telescòpica afinada i Gerard Enrich, colossal tot el partit, ha rematat de cap de forma magistral, enviant l'esfèrica al fons de la xarxa. El primer gol d'en 'Titu' no hauria pogut arribar en millor moment. Però estàvem tot just al 53', i quedava un món per endavant. El mateix Roca hauria pogut sentenciar el matx amb un xut sec malintencionat. El Júpiter, ofegat pels nervis i el cronòmetre en contra, ha mogut banqueta, conscient del resultat funest. Però aleshores ha aparegut l'altre nom propi del partit. Albert Reig, el porter vigatà, s'ha tornar a erigir com un baluard imprescindible i ens ha regalat tres intervencions molt meritòries que de ben segur han evitat variacions en el marcador final. Superb i excels, l'Albert ens recorda a cada jornada que tenim el millor porter de la categoria sota pals. Ni tan sols una falta a tocar de l'àrea picada amb picardia en l'afegit ha inquietat el bo de l'Albert.

Com sempre, l'afegit s'ha fet etern, però l'equip ha controlat els nervis i ha sabut fer-se amb el metrònom en els compassos finals, amb un rival que ho ha intentat fins al final. Amb aquesta segona victòria consecutiva, l'equip marxa de pont amb la tranquil·litat dels 21 punts i prepararà, a partir de dimarts, l'esperat derbi contra l'etern rival del diumenge 17 (16h) al Municipal. #SomUEVic