02.12.2017

Volem i creiem en el 6 de 6

Amb les piles carregades, després de sumar els tres punts contra el Cardedeu, demà buscarem la tercera victòria a domicili a Barcelona contra un Jupiter que no ha trobat encara el pols a la categoria i ja ha patit un relleu a la banqueta.

En plena operació 9 de 9 en marxa, el partit de demà al migdia està marcat en vermell en el calendari de tot bon aficionat a la categoria. Les aspiracions vigatanes passen per sumar tres punts de prestigi en un camp històric i encadenar un segon triomf abans de l'aturada del cap de setmana que ve. El binomi a calcar és el de les jornades 4 i 5, en què es va tombar el Banyoles al Municipal (3-0) i es va guanyar amb comoditat a Castellar (2-6). Héctor és baixa per sanció, mentre que Ignasi es retirava ahir de l'entrenament amb molèsties. Tota la resta d'efectius estarà a disposició de Xevi Melero i Rafa Rodríguez, amb la novetat de Giggi, que torna a la llista.

Per la seva banda, els grisgrana no passen pel seu millor moment. Encallats en posicions de descens, el revulsiu a la banqueta en forma de David Ortiz ha tingut efectes a mitges. Els del Poble Nou, sota els ordres d'Alberto Fernández, van tenir una arrencada de lliga molt dolenta i no van aconseguir la primera victòria fins a la sisena jornada. Els mals resultats van conduir al relleu de tècnic: des de l'arribada de David Ortiz, el Jupiter presenta un balanç d'una victòria, un empat i una derrota. De fet, els grisgrana han aconseguit les tres victòries d'aquest curs a La Verneda (totes per la mínima, 1-0).

La necessitat del rival i els ànims renovats dels nostres fan preveure un duel igualat demà al punt del migdia. La clau del matx pot passar per l'efectivitat de cara a porta i la disciplina defensiva. Com sempre, us ho explicarem en detall des del compte oficial de Twitter. #SomUEVic