29.11.2017

Inscripcions obertes per al 3r Campus de Nadal

El desembre és a tocar i, com cada any, les festes l'acompanyaran. La Fundació UE Vic no deixarà l'activitat durant aquest Nadal i oferirà la possibilitat per als qui ho vulguin de continuar amb la pràctica del futbol.

Durant l'última setmana de desembre -dies 27, 28 i 29- i la primera de gener -dies 2, 3, 4 i 5- se celebrarà la tercera edició del Campus de Nadal de la Fundació UE Vic. L'entitat ja ha obert les inscripcions adreçades a nens i nenes de 3 a 14 anys.

Les jornades tindran una durada de 4 hores, de 9 del matí a la 1 del migdia. A més, per a totes aquelles famílies que ho necessitin, s'oferirà un servei d'acollida a partir de les 8.30h. El preu de l'edició d'enguany tindrà un cost de 40 euros en cas d'escollir l'opció completa dels 7 dies. El preu per dia individual serà de 8€.

Per a més informació podeu adreçar-vos a les oficines del Municipal de Vic, o bé, contactar via telèfon i/o correu electrònic (info@fundaciouevic.cat).