26.11.2017

Units som imparables

El Vic ha fet els deures i ha sabut resoldre des del minut u el compromís ineludible de la victòria contra un Cardedeu que mai no ha donat la sensació de poder endur-se els punts del Municipal.

Peque ha obert el marcador amb un detall de qualitat al minut 5. Roca s'ha cuinat una gran jugada amb el toc personal de Peque, que ha batut Matamala amb un toc subtil. El partit es posava molt de cara, amb un Cardedeu molt replegat que esperava l'opció a la contra. Malgrat el domini en l'electrònic, bona part de la primera meitat ha transcorregut en zona de mitjos, amb lluita ferotge pel control de l'esfèrica i moltes imprecisions per tots dos bàndols. El Vic provava d'eixamplar avantatge amb cavalcades d'Espina i Carrascal per bandes, però ha faltat un xic més d'inspiració en els metres finals. Fredi i Peque s'han aliat constantment en l'eix atacant, i s'ensumava el perill que suposa aquesta societat tan limitada. 'Mia' i el mateix Fredi haurien pogut signar el 2-0 abans del descans.

A la segona, la consigna era clara i l'equip ha sortit amb una marxa més per posar més terra de distància en l'electrònic. El Cardedeu ha avisat amb una falta picada per Beltran, però de seguida el domini i el setge a la porteria de Matamala han estat els comuns denominadors de la represa. Peque, de nou amb la batuta a la mà, conduia una jugada magistral, assistia Fredi, que provava sort de cara a barraca, sense sort. Roca, però, recollia el refús: el seu xut topava amb la fusta, i Peque, murri, només havia d'empènyer la pilota al fons de la xarxa. 2-0 i el panorama s'aclaria, potser definitivament.

Però mai no diguis blat - i sobretot al Municipal - fins que està al sac i ben lligat. Els millors minuts vigatans han arribat després del segon gol, amb l'equip molt còmode i creant ocasions de perill de forma constant. Paradoxalment, una contra en possible fora de joc ha habilitat Argemí per batre Reig i sembrar el dubte entre la parròquia vigatana. L'equip, molt sencer, ha entomat el repte i ha continuat atacant amb convicció. Peque ha avisat, amb una vaselina ajustada. En la següent escomesa, Eloi ha forçat una falta que Roca ha picat de forma malintencionada al cor de l'àrea. Espina, lliure de marca, ha impactat l'esfèrica amb voleia increïble i ha dissipat amb el gol de la tarda qualsevol temor. 3-1 i els punts es quedaven al Municipal.

Després de fer el primer pas cap a la recuperació definitiva en l'engraellat, ara ja toca pensar en el següent compromís: serà diumenge que ve, dia 3 de desembre, a La Verneda contra el Jupiter (12h). #SomUEVic