24.11.2017

Ho farem junts!

Partit de màxima importància el que disputarem contra el Cardedeu aquest diumenge al Municipal. Després d'haver sumat dos dels últims dotze punts possibles (empats contra La Jonquera i Farners), l'equip té clar que el punt d'inflexió per mirar cap amunt passa per la cita contra els vallesans davant de la nostra afició. La derrota de diumenge passat a Santa Coloma de Gramenet va coure, com és lògic, però és precisament en aquests moments delicats quan els jugadors fan pinya i treuen l'esperit per resoldre la situació.

Per redreçar el rumb, el primer que toca fer és no deixar escapar més punts del feu vigatà. Una sola victòria (contra Banyoles) i massa empats (fins a quatre) i dues derrotes (Montañesa i Sant Cugat) és el bagatge fins ara com a locals. Amb la convicció que la recuperació començarà sens dubte a partir de diumenge, els místers recuperen Eloi, mentre que Giggi encara haurà d'esperar a reaparèixer.

El Cardedeu, debutant a Primera Catalana, ha aconseguit millorar ostensiblement el seu rendiment en les últimes jornades i porta cinc setmanes consecutives puntuant (dues victòries i tres empats). Els de Jordi Lopez semblen haver trobat un estil de joc més definit i fugien del descens en la jornada anterior en vèncer el Castellar per 3-2. Gerard Beltran, amb sis dianes, i Arnau Fortuny són dos dels seus homes més destacats. L'experimentat Alex Español és baixa segura per sanció.

Des d'aquestes línies, fem una crida a la parròquia vigatana perquè desafiï el fred i s'apropi al Municipal per animar al màxim l'equip en aquest partit crucial per al futur immediat del Vic en la classificació. #SomUEVic