19.11.2017

Sense opcions: toca fer net

3-0. El resultat és prou il·lustrador del que s'ha vist aquest matí al Municipal de Santa Coloma. La Fundació Grama s'ha mostrat molt resolutiva de cara a porteria, i al minut 20 ja dominava per 2-0. Malgrat els esforços vigatans a la segona part, no hem pogut canviar el signe del partit.

Els números ofensius de la Fundació eren prou el·loquents abans del matx, i malauradament els pitjors auguris s'han complert ben aviat. Els primers cinc minuts han estat igualats, però ben aviat els locals han obert el marcador. Lamin ha aprofitat una pilota morta en zona letal per batre Reig. El Vic ha intentat tornar el cop immediatament, mitjançant Roca i una falta picada per Peque, però sense gens d'encert. El mateix Roca i Ignasi es mostraven incisius per bandes, però les seves incursions no han trobat mai el cap de 'Mia' o la bota de Fredi. Al minut 19, la Fundació ha tornat a desplegar-se en una gran jugada col·lectiva que ha culminat Buba de cap.

Amb el partit molt coll amunt, el Vic no ha aconseguit redreçar el rumb. Massa imprecisions en la sortida pilota i també en la zona de construcció han fet molt complicat connectar amb els homes de davant. La primera part ha conclòs sense cap opció clara per retallar distàncies.

A la represa, el partit ha canviat ostensiblement. El Vic s'ha fet amo i senyor de la possessió, amb una Grama còmoda i arreplegada. Fredi ha tingut la millor ocasió per reduir el desavantatge amb un xut sec que Teixeira ha refusat. Han estat els millors vigatans, amb l'aportació d'homes de refresc com Miki Lopez i 'Sua'. Malgrat l'ímpetu i les triangulacions, no hem aconseguit inquietar gaire més els dominis de la Fundació. El partit s'anava trencant amb el pas dels minuts, i semblava que en qualsevol moment podria arribar el gol que ens fiqués de nou dins del partit. Han estat, però, els locals qui han tancat definitivament el partit amb el gol d'Omar. Una altra imprecisió que hem pagat molt cara ha habilitat Omar, que acabava d'ingressar al camp, per batre Reig per dalt.

A partir d'aquí, el mateix Reig s'ha erigit com a protagonista, salvant dues o tres ocasions molt clares que haurien pogut suposar un resultat molt més ampli. En el descompte, hauríem pogut marcar el gol de l'honor, però un bosc de cames i despropòsits ho han evitat. Així doncs, perdíem la condició d'imbatibilitat a domicili i ens quedem clavats en 15 punts després de dotze jornades. El partit d'avui hauria de servir de punt d'inflexió i fer anàlisi de consciència sobre la situació actual de l'equip. Diumenge que ve tenim una cita clau al Municipal contra el Cardedeu (16h) , i només ens val la victòria. Tots hem de fer pinya i estar al costat de l'equip. #SomUEVic