17.11.2017

A Santa Coloma de Gramenet amb la millor versió a domicili

Amb la premissa però també la urgència de continuar puntuant a domicili, els vigatans passarem la matinal de diumenge a Santa Coloma de Gramenet, on ens espera l'actual segon classificat de Primera Catalana. Amb 22 punts al sac, la Fundació Grama amenaça la posició de privilegi del Farners al capdamunt de la taula i ha demostrat un poder aniquil·lador de cara a barraca en les últimes dues jornades, en què ha endossat, ni més ni menys, dotze gols entre Banyoles i Castellar. És l'equip més realitzador del grup amb vint-i-cinc dianes, amb un home a davant molt inspirat en aquesta arrencada de lliga: Cristóbal León és el màxim golejador amb 10 gols. Els de José Antonio Garcia Escribano només han cedit una derrota en aquest primer tram de competició, precisament al seu feu contra el Manresa (0-1).

El Vic, per la seva banda, arriba a la cita amb unes bones credencials com a visitant, ja que encara manté la imbatibilitat lluny del Municipal. L'objectiu, per tant, és conservar aquesta targeta de presentació i recollir fora de la comarca el que de moment es resisteix com a locals. Amb victòries sonades a Castellar i Sabadell i meritoris empats a Llagostera i La Jonquera, els de Xevi Melero i Rafa Rodríguez aspiren a aconseguir una victòria sonada davant d'uns dels prinicipals noms a lluitar per les places d'honor. Els místers recuperen Gerard Enrich, però perden Eloi Serrajordia per sanció i Giggi per lesió.

Conscients de la importància de la cita, l'equip es conjura, com sempre, per obtenir el màxim botí davant d'un rival poderós. El partit arrencarà a les 11.45h. #SomUEVic