10.11.2017

Reivindicar-se passa per veure porteria

Ben pocs gols han pogut celebrar els seguidors vigatans al Municipal fins ara: només cinc dianes en sis partits disputats. El problema, però, és de fons, ja que en els tres últims partits disputats a casa els homes de Rafa Rodríguez i Xevi Melero no han vist porta. Per intentar fer net i començar a redreçar aquesta tendència infausta com a locals, res millor que la visita del líder, un Farners endimoniat que ja suma 22 punts i que, contra tot pronòstic, encapçala l'engraellat del Grup 1 de Primera Catalana.

Amb el regust agredolç del punt aconseguit diumenge passat a La Jonquera, l'equip és conscient de la importància cabdal de la cita contra els selvatans. Al revés del que passava la temporada passada, l'equip mostra la seva milllor versió a domicili mentre que s'encalla en les dimensions del Municipal. Per contrarrestar-ho, els místers recuperaran David Busquets i també Fredi, absents contra els jonquerencs, mentre que Gerard Enrich, en principi, trigarà una setmana més a reaparèixer. A davant, les reserves de pólvora seran a les botes de Miki Lopez, Peque, 'Sua', 'Mia' i Roca.

Precisament, de pólvora, el Farners en va sobrat: n'ha marcat 19, amb especial protagonisme pels exvigatans Adri Salas (6) i Pep Muniesa (3), i Antoni Rossell (5). A domicili, els homes de Pau Menéndez només han perdut un partit, en la jornada inicial contra el Cardedeu (2-1). Cal tenir en compte que parlem d'un equip que se sol avançar en el marcador i a qui costa molt batre (només han encaixat 9 gols en 10 partits, exactament igual que el Vic).

Tot plegat, estadístiques damunt de la taula i condicionants a priori, però tot per decidir damunt la gespa del Municipal a partir de les 4. Entre tots mirarem d'aconseguir la segona victòria del curs a casa i retallar distàncies amb la zona noble de la classificació. Equip i afició, de la mà, ho aconseguirem. #SomUEVic