02.12.2015

La Fundació organitza un recapte solidari d’aliments per a l’associació El Tupí de Vic

La Fundació Unió Esportiva Vic recollirà productes d’alimentació per donar-los a l’associació El Tupí de Vic, que ofereix assistència a persones i famílies sense recursos que no poden cobrir necessitats tan bàsiques com l’alimentació. Els dies 1 i 2 de desembre, les oficines del club es convertiran en un punt de recollida que, de cinc de la tarda a vuit del vespre, rebrà els aliments que els esportistes i les seves famílies donin de manera solidària. Els responsables del Tupí han demanat que els facin arribar, especialment, oli, llet, llegums cuits i conserves de carn i de peix.

Un dels compromisos de la Fundació és donar suport i impulsar iniciatives que afavoreixin la inserció social de les persones més desafavorides. Els dirigents de la institució fan una crida a tothom perquè el recapte solidari, una iniciativa pionera en un club de futbol a la ciutat, sigui un èxit i pugui tenir continuïtat. Amb aquesta iniciativa també es vol conscienciar els futbolistes de la complexa realitat social del país per tal que siguin sensibles a les necessitats de la resta de ciutadans. De fet, el recapte entronca amb el Programa de Formació en Valors de l'entitat, ja que els joves treballaran la solidaritat durant el mes de desembre.