07.11.2017

La Fundació UE Vic se suma a l'aturada de país de dimecres

La Fundació Unió Esportiva Vic ha decidit sumar-se a la nova aturada general convocada per demà, dimecres 8 de novembre.

Des de l'entitat ens solidaritzem davant del context actual de crisi democràtica que està vivint el país després de l'empresonament d'alguns membres del Govern de la Generalitat i dels presidents de les entitats sobiranistes d'Òmnium i l'ANC, Jordi Cuixart i Jordi Sánchez.

Creiem necessari adherir-nos a l'aturada general per reivindicar l'alliberament dels presos polítics i solidaritzar-nos també amb els líders polítics exiliats, a més, de reclamar la no politització de la justícia.

Per aquest motiu, volem informar a les famílies dels nostres jugadors que les instal·lacions romandran tancades i tots els entrenaments o activitats programades quedaran ajornades fins dijous.

Vic, 7 de novembre del 2017