03.11.2017

Duel amb majúscules a la frontera

Cita de les que fan afició a La Jonquera aquest cap de setmana. Toca carretera i manta per visitar els fronterers en un matx que pot començar a definir les aspiracions de tots dos equips en aquest nou curs.

Per bé que només estem a la jornada 10, el grup 1 és extremament exigent i dur i no permet gaires ensopegades si es vol ocupar la zona noble de la taula. I precisament l'equip ve de patir un sotrac important al Municipal: la derrota davant del Sant Cugat va ser un autèntic gerro d'aigua freda per al conjunt vigatà; per inesperada i per la manera com va arribar, cruel en els últims minuts. L'autocrítica per part dels tècnics va arribar de forma immediata, a la sala de premsa. Des de dimarts, però, s'ha passat pàgina i s'espera el partit contra La Jonquera amb ganes i il·lusió de tornar a sumar els tres punts a domicili.

Per intentar doblegar La Jonquera, Rafa Rodríguez i Xevi Melero tenen encara la baixa segura de David Busquets, a la qual s'hi afegeix Gerard Enrich, qui descansarà després de sentir unes molèsties diumenge passat. Per contra, Miki Lopez i 'Sua' tornen a la convocatoria i estaran a disposició dels místers .

Els jonquerencs han tingut un inici de curs dubitatiu i ple d'altibaixos. Els de Joan Mármol no han acabat d'adaptar-se a la categoria -després de descendir de Tercera Divisió- i de moment ocupa una discreta dotzena posició amb 11 punts, dos menys que el Vic. La setmana passada, no passaven de l'empat a zero contra el cuer a Castellar del Vallès. De fet, en nou partits, La Jonquera només ha marcat set gols, la meitat que els vigatans. A Les Forques, ha guanyat dos dels quatre partits disputats (San Juan de Montcada i Banyoles) mentre que perdia contra Manlleu i Manresa.

Amb l'esperit de Castellar i Sabadell i l'orgull ferit per la derrota de la setmana passada, el Vic vol guarir-se per la via ràpida i sumar tres punts més al camp d'un dels cridats a ser també a dalt de la taula. #SomUEVic