29.10.2017

Ofuscats al Municipal

Sembla que una maledicció enquistada hagi fet niu al Municipal de Vic. L'equip només ha aconseguit sumar-hi sis dels divuit punts disputats en els sis partits disputats fins ara al feu vigatà, i això suposa una rèmora difícil de compaginar amb les aspiracions d'ocupar la part alta de la taula. Avui, amb molts baixes i en un mal partit dels de Xevi Melero i Rafa Rodríguez, el Sant Cugat, un rival a priori més que assequible, s'ha endut els tres punts.

El matx ha començat amb bones sensacions per a l'equip, que de seguida ha buscat entrar per bandes i furgar en la fornida defensa santcugatenca. La primera ocasió clara, però, l'ha tingut Patric: afortunadament, Reig (avui, de nou, el millor vigatà) ha desfet el perill en última instància. El mateix Patric ha llepat el pal amb una altra ocasió clamorosa. El Vic, mentrestant, només ha aconseguit apropar-se amb un cop de cap de Fredi poc precís, però el Sant Cugat ha tornat a replicar amb un altre xut molt perillós de Palma. La primera part ha mort amb una groga per a Robert per simular un penal.

A la segona, el Vic ha semblat sortir més endollat, però el domini ha decaigut amb el pas dels minuts. L'entrada de Seydou per part del Sant Cugat ha resultat determinant. El ràpid davanter santcugatenc ha avisat amb un xut al travesser i al pal de la porteria que Héctor ha refusat a córner in extremis, després d'uns segons de suspens. L'ingrés habitual de 'Mia' i Ignasi, amb encara mitja hora llarga per endavant, no ha repercutit en l'augment d'ocasions als dominis de Juanmi. Sense inspiració en els metres finals, el Vic no ha disposat de pilotes clares per foradar la xarxa santcugatenca, i hem entrat en el tram final del matx amb incertesa i escassetat d'incursions en l'atac vigatà.

Quan semblava que les taules inicials també serien les finals, una cessió enrere desafortunada i un bot fatídic han habilitat Seydou en un un contra u amb Reig. El davanter ha alçat l'esfèrica els metres suficients per batre l'enguantat vigatà i establir el resultat definitiu davant l'estupefacció local i el deliri de la banqueta visitant. Un cop molt dur per als interessos vigatans, que veien com es quedaven sense marcar ni guanyar al Municipal per tercera vegada consecutiva. Desencisats pel poc encert com a locals, l'equip posa ja la vista i la mira telescòpica a La Jonquera, on l'equip jugarà diumenge que ve a les 4 de la tarda. #SomUEVic