28.10.2017

El Municipal té fam de gol i de victòria

Malgrat el reguitzell de baixes amb què l'equip afronta el matx de demà, l'objectiu irrenunciable és assegurar els punts al Municipal amb un triomf que permetria continuar escalant posicions en l'engraellat.

Encara amb el ressò de la victòria èpica a Sabadell, el Vic és conscient que cal mostrar el mateix caràcter resolutiu i convincent en els partits al Municipal per enllaçar definitivament amb les posicions capdavanteres de la taula. De fet, en cas de sumar els preuats tres punts, ens aproparíem a la zona de privilegi d'un grup 1 extremament igualat en què cada victòria permet mantenir el pols amb les places nobles i en què cada desfeta suposa un pas enrere en les aspiracions. És per tot això que demà cal sumar la segona victòria com a local, després de les visites de Montañesa i Lloret, en què l'equip no va veure porteria. L'únic triomf al Municipal es remunta a la jornada quatre contra el Banyoles (3-0). Tres empats i una derrota és la resta del balanç dels de Xevi Melero i Rafa Rodríguez a casa.

Els tècnics vigatans hauran de tornar a fer equilibris en l'onze inicial ja que tenim fins a quatre baixes confirmades. David Busquets, Miki Lopez i 'Sua' estan tocats i no estaran a disposició dels místers. Per altra banda, Uri Espina no hi serà per motius laborals. A la banqueta, el segon porter serà Xavi Tarrés, del filial.

El Sant Cugat arriba a Vic en posicions de descens. Malgrat la golejada endossada al Castellar la jornada passada (5-1), els de Lluís Macià no saben encara què és puntuar com a visitants. Els santcugatencs tenen set punts després de vuit jornades. A priori, doncs, el rival perd pistonada lluny del Jaume Tubau, però caldrà estar atent a homes ràpids i efectius de cara a porta com Uri Peix i David Biyong.

Us recordem que aquesta nit cal endarrerir el rellotge una hora (a les 3 seran les 2) amb motiu de l'horari d'hivern. El partit contra el Sant Cugat començarà a les 4 de la tarda. #SomUEVic