21.10.2017

Minut d'or de molts quirats

En un minut completament esbojarrat i no apte per a cors delicats, el Vic ha fet el més difícil: revertir el marcador en contra i assaltar un feu fins ara inexpugnable, el Complex Olympia de Sabadell. Els gols de Peque i Eloi en el 76' i 77' han decantat el matx del bàndol vigatà en un matx en què Reig heroïc ha aturat un penal en el 87'.

El partit ha arrencat amb domini vigatà. Els de Rafa Rodríguez i Xevi Melero han rondat des de bon principi els dominis de Roman, però sense cap ocasió ressenyable. Pels volts del 20', però, el filial arlequinat ha fet un pas endavant i ha dificultat molt la sortida de pilota, sense que els davanters vigatans tinguessin el subministre habitual de pilota per encarar la porteria rival. Roger ha avisat per part del filial, però Carrascal ha aconseguit in extremis refusar a córner. En la propera escomesa, no hem estat de tanta sort: Montero ha engaltat un xut amb rosca des de fora l'àrea, fent inútil l'estirada de Reig. Els arlequinats s'avançaven en l'electrònic i posava el partit coll amunt per als interessos vigatans, que encara han hagut de fer front a un contratemps més abans del descans: Miki Lopez s'ha retirat lesionat després d'unes molèsties a l'abductor. 'Sua' l'ha substituït al fil del descans.

La segona ha arrencat amb una tònica molt semblant a la primera. El Vic ha sortit endollat i amb la convicció que hi havia temps i oportunitats per capgirar el marcador invers. Roca, en primera instància, i Peque i Gerard Enrich, en una doble rematada al cor de la petita, haurien pogut igualar el matx abans del 60', però el guió del matx ens reservava un gir supersònic que no trigaria a arribar. Eloi i Ignasi han substituït Fredi i Ramonet i el ritme del matx s'ha accelerat a ritme sincopat. Precisament una centrada d'Ignasi era rematada per Peque de cap. Entre el pal i l'esquena del porter, i una bona dosi de suspens, la pilota traspassava la línia de gol. L'empat pujava en el marcador, però provisionalment, ja que en la jugada immediatament posterior, Oriol Espina habilitava amb una gran passada a l'espai Eloi , qui ha pogut desfer-se del defensa arlequinat i batre Roman per segon cop en un minut.

Amb el partit trencat, ple d'anades i vingudes a totes dues àrees, David Busquets cometia un penal just. Reig, però, ha tornat a recordar-nos a tots plegats que és un porteràs i ha aturat la pena màxima. Amb el temps vençut, el descompte s'ha fet etern. El xiulet final certificava una gran victòria en un camp molt complicat, cimentada en una immensa segona part i uns canvis ben vistos. Tercera victòria del curs, segona a domicili i l'equip suma ja 13 punts. La setmana que ve, al Municipal, rebem el Sant Cugat. #SomUEVic