20.10.2017

De nou al Vallès amb l'esperit de Castellar

Després de dos partits consecutius al Municipal, l'equip juga demà (16:30h) a la capital del Vallès Occidental contra el Sabadell 'B'. Tots dos conjunts arriben a la cita en situació molt semblant, després d'haver encaixat una sola derrota en les set jornades disputades fins ara. De fet, només dos punts separen ara mateix el filial arlequinat dels homes dirigits per Rafa Rodríguez i Xevi Melero.

El Sabadell 'B' ve de baixar de Tercera i vol tornar a categoria nacional per la via ràpida. De moment, presenta uns números prou bons ja que només ha patit una desfeta (contra el sorprenent Can Vidalet) i ha demostrat poder golejador (Llagostera 'B' 0 - Sabadell 'B' 5 fa deu dies). Al seu feu sabadellenc, els de Carlos Lopez només han cedit un empat sense gols contra Manresa i han tombat el San Juan de Montcada i el Banyoles per la mínima. El seu jugador franquícia, Sergio Estrada, suma ja sis dianes. En la jornada anterior, però, el conjunt arlequinat no va poder imposar-se en el derbi veïnal contra el cuer Castellar (0-0).

Per la seva banda, el Vic només ha jugat dos partits a domicili fins ara. A Llagostera, es va aconseguir un punt molt treballat mentre que a Castellar l'equip va demostrar una solvència i una resolució golejadora que serien més que benvingudes de nou demà a Sabadell. La fermesa defensiva serà un altre element a tenir en compte per intentar endur-se els tres punts d'una visita que es preveu complicada. L'escàs botí obtingut al Municipal en les dues últimes jornades obliga l'equip a sumar sí o sí lluny d'Osona per mantenir-se ben a prop de les posicions capdavanteres. Gerard Enrich torna a la convocatòria després de complir partit de sanció. #SomUEVic