15.10.2017

Punt treballat, porteria blindada

De mica en mica s'omple la pica. Ras i curt, un punt és un punt, però també cal assenyalar que de moment no treiem el rèdit esperat com a locals. Vic i Lloret s'han mostrat impenetrables en defensa, però excessivament gasius en desplegament ofensiu. Al final, les taules han fet justícia al que s'ha vist aquesta tarda al Municipal.

El primer temps ha estat de digestió pesada. La conducció de la pilota es feia feixuga a tots dos bàndols i les ocasions han escassejat fins ben bé el tram final. De fet, la més clara ha arribat del cantó selvatà, quan Peke no ha resolt un u contra u amb Reig, avui majestuós durant tot el matx. L'ai al cor entre la parròquia vigatana, però la rèplica ha arribat aviat, quan el nostre Peque ha enviat la pilota a al travesser en una falta llunyana. Eloi, amb una xilena, i Fredi, amb un cop de cap ajustat al pal, gairebé ens avancen en el marcador, però Bukary també ha fet lluir Reig de nou abans del descans.

A la represa, tots dos equips han posat una marxa més en l'engranatge. Peke ha tornat a sobresaltar els vigatans amb una arribada en solitari, però Reig, superb, ha malbaratat tota incursió rival. L'entrada de Miki Lopez i 'Sua' ha suposat més pólvora a davant, però no els han arribat prou pilotes clares per concretar en els últims metres i inquietar Gurt. De nou, poques ocasions a les àrees. Les defenses avui s'han imposat clarament a sengles atacs, i el partit ha entrat en la fase decisiva a ritme de canvis en tots dos conjunts que no han fet variar el resultat inicial. Un punt més per a cadascú, i el Vic que en suma 10 després de set jornades disputades. Dissabte que ve, a Sabadell, duel contra el filial arlequinat amb l'objectiu d'aconseguir la segona victòria a domicili del curs. #SomUEVic