13.10.2017

3 punts que no es poden escapar

El sotrac de la primera derrota de la temporada pot tenir un remei infal·lible i d'efectes immediats si aconseguim vèncer el Lloret en aquest segon partit consecutiu a casa. L'afició té ganes d'oblidar el més ràpid possible el partit contra la Montanyesa i celebrar juntament amb l'equip el segon triomf del curs com a locals. De fet, els tres punts en joc són, com sempre, molt importants, però encara més a aquestes alçades de competició per evitar quedar despenjats de les primeres posicions de l'engraellat. La classificació està encara en un puny i és vital assegurar els punts del Municipal i apropar-se de nou a les primeres places.

El Lloret d'Edu Urdiales ha sumat deu dels últims dotze punts i arriba en un moment dolç, després de recuperar-se d'un inici marcat per dues derrotes. Amb un punt més a la taula que el Vic, els selvatans mantenen el bloc del curs passat i han incorporat un home de gran qualitat com és Rubén Martinez (ex Llagostera 'B') que ha fet oblidar l'home gol dels últims temps a Lloret, Bader El Alami. Rubén 'Peke' ha marca cins gols en sis partits disputats. Edu Urdiales coneix perfectament la categoria i les dimensions del Municipal i vol tornar a repetir la gran campanya del curs passat, que van rubricar en sisena posició amb un total de 50 punts.

Per la seva banda, Xevi Melero i Rafa Rodríguez també apuntaven a la importància del partit de diumenge. Conscients que la Montanyesa no va permetre a l'equip desplegar el joc vistós i atractiu habitual, els tècnics esperen recuperar les bones sensacions i assegurar els punts davant d'un rival de qui van dir el següent: "Coneixem bé la bona feina que l'Edu porta fent des de fa temps a Lloret i seran a dalt segur". L'única baixa confirmada és la de Gerard Enrich, que complirà sanció després de veure la cinquena groga diumenge passat. L'objectiu indefugible d'aquesta jornada és sumar la tercera victòria del curs i assolir els 12 punts per assaltar de nou la part noble de la taula. #SomUEVic