29.09.2017

Determinats a guanyar

Després d'aconseguir la primera victòria contra el Banyoles fent gala d'un molt bon joc, el proper objectiu ineludible és endur-se el primers tres punts a domicili. El rival sembla, a priori, propici per aconseguir-ho, però en una lliga tan igualada aventurar-se a fer pronòstics pot resultar del tot contraproduent.

El Castellar és el cuer del grup. Amb quatre partits disputats, els de Juan Antonio Roldán encara no han aconseguit sumar. Precisament per això és de preveure que els vallesans sortiran a per totes davant la seva afició, a qui voldran obsequiar amb una victòria, després d'ensopegar diumenge passat contra la Montañesa (0-1). Com a revulsiu, comptaran amb el retorn del seu home gol, Jairo, que ja ha complert els dos partits de sanció.

Per la seva banda, el Vic recupera Robert Busquets i podrà comptar també amb el concurs de Sergi Suárez, Joel Rama i Arnau Soria, absents el dia del Banyoles. Els místers aposten per la continuïtat del joc desplegat a Llagostera i al Municipal per fer-se amb els tres punts i continuar en línia ascendent. #SomUEVic