25.09.2017

La Fundació reparteix els primers talonaris de loteria de Nadal

El 48.892. Aquest és el número que la Fundació UE Vic ha escollit per afrontar el seu tercer sorteig de loteria de Nadal. Dilluns els entrenadors i els responsables de l'entitat van repartir els primers talonaris entre els jugadors i jugadores del club. Cada feix està compost per 50 butlletes de 20 euros. La iniciativa persegueix l'objectiu dels darrers anys: repartir il·lusió i enfortir l'economia de la Fundació.

"Demanem un esforç a les famílies perquè venguin el màxim número de dècims i ens ajudin a reforçar la nostra estructura econòmica", assegura el vocal d'Acció Social, Sagi Barnolas. Ell mateix serà l'encarregat d'estar en contacte amb les persones que tinguin dubtes sobre com vendre els dècims. Barnolas també ha fixat la data per retornar els talonaris, tant si s'han venut com si no: serà el 10 de desembre, dues setmanes abans del sorteig de la grossa.