24.09.2017

La primera ja és al sac!

La inèrcia de Llagostera va tenir la continuïtat desitjada ahir al Municipal en un recital de joc de tot l'equip. Des del minut 1, es va poder comprovar que els homes de Xevi Melero i Rafa Rodríguez sortien entonats i amb ganes d'anar per feina, davant d'un rival que mai no va inquietar els dominis de Reig. Amb els banyolins tancats a pany i forrellat, les ocasions no van trigar a sovintejar l'àrea de Pau. Peque i Fredi es van començar a associar en una societat de toc i visió, i això sempre és símptoma de perill. En efecte, el minut 9 ens duia el primer gol de la tarda. Peque es treia una passada inversemblant en zona de tres quarts i habilitava 'Mia' en un u contra u amb Pau que el davanter no desaprofitava. La pilota entrava amb suspens arran del pal dret. Inici immillorable que no canviava el guió del partit. El Banyoles no aconseguia trenar cap jugada de perill i només s'apropava mitjançant faltes llunyanes i infructuoses, mentre que el mig del camp vigatà engreixava l'engranatge amb el pas dels minuts, amb un Gerard Enrich majestuós que va tornar a donar una lliçó de recuperació, cobertures i desdoblaments. Fredi i Roca haurien pogut ampliar el marcador fàcilment abans del descans, però la defensa banyolina va refusar els seus xuts.

A la represa, els vigatans van sortir amb la consigna clara d'assegurar la victòria amb el gol de la tranquil·litat. 'Mia' hauria pogut ampliar el seu còmput personal amb un xut que va llepar el pal, però al cap de no-res arribaria el gol de la tarda. Amb la defensa banyolina mig desgavellada, Peque es va inventar una altra passada a l'espai, on Roca esperava amatent. L'habilidós davanter va iniciar una cursa imparable amb l'esfèrica enganxada als peus i va resoldre a la perfecció davant l'enguantat banyolí. Jugada col·lectiva que servia per aplanar encara més el camí, i que donava pas als millors minuts de la temporada, amb un equip a gust i agradant-se a cada passada. L'entrada de Miki Lopez i Ignasi va aportar també el toc de profunditat adient, i Armengou va estar a punt de fer el tercer en una gran jugada de Roca per banda esquerra. Si bé no va marcar, Ignasi va protagonitzar la incursió per banda que va propiciar el tercer gol. El vigatà va marxar com va voler del defensor, es va prendre el seu temps per esperar l'arribada dels companys i va cedir la pilota a Miki Lopez, qui, implacable, anotava el seu primer gol amb la samarreta vigatana. 3-0 i resultat que feia justícia al que s'havia vist al terreny de joc.

El Vic aconseguia la cobejada victòria davant l'afició i suma sis punts després de quatre jornades. Invictes i en el camí correcte, la propera setmana intentarem conquerir el primer triomf a domicili a Castellar del Vallès (diumenge 1, 12.15h). #SomUEVic